Декларація пожежної безпеки
Відкрийте свій бізнес відповідно до вимог законодавства
(066) 387 03 02
(067) 387 03 02
(073) 387 03 02
Кому потрібна декларація про пожежну безпеку
Декларація ДСНС – це заява про те, що матеріально-технічна база підприємства відповідає законодавчим вимогам щодо пожежної безпеки. Декларація з пожежної безпеки – необхідний документ для підприємців, які починають свою справу, розширюють бізнес або використовують у своїй діяльності об’єкти нерухомості (крім контейнерів, кіосків, торгових місць на ринку та об’єктів, прийнятих в експлуатацію після капремонту, реконструкції або завершення будівництва). Процедуру її оформлення врегульовано постановою Уряду від 05.06.2013 № 440 «Про затвердження Порядку подання та реєстрації декларації щодо відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки». Документ необхідно одержати до початку діяльності, а також для успішного проходження перевірки представниками ДСНС. За відсутність декларації підприємцю загрожують штрафи, передбачені статтею 175 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Для оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки необхідно виконати наступні дії:
- Визначити категорію ризиків, до якої належить діяльність заявника у відповідності до постанови КМУ від 05.09.2018 № 715
- При низькому або середньому ризику заповнюється спеціальний бланк, який подається до ДСНС для наступної реєстрації
- У разі високої категорії ризику заявнику потрібно пройти протипожежну експертизу, за результатами якої видається висновок експерта з питань пожежної безпеки
- Після отримання позитивного висновку експерта він разом із заповненою декларацією подається на реєстрацію до ДСНС
Нюанси, з якими можна зіштовхнутися під час реєстрації пожежної декларації
Заповнення бланка протипожежної декларації – лише на перший погляд проста процедура. Тут важлива кожна деталь. Насправді нерідкі випадки повернення документів через наявність обгрунтованих чи необгрунтованих зауважень, що значно затягує процес оформлення. Також слід враховувати, що більшість об’єктів нерухомості відноситься до високого ступеня ризику (через поверховість, особливості будівлі, площу приміщення, передбачувану кількість відвідувачів), за якої процедура подання декларації ускладнюється додатковими вимогами законодавця. Зекономити час та нерви на оформленні документації та декларуванні МТБ допоможуть наші юристи, які забезпечать:
- заповнення декларації та підготовку необхідних документів;
- проходження пожежної експертизи;
- подання, супровід та успішну реєстрацію декларації ДСНС.
Фахівці Ферст Консалт допоможуть вам зареєструвати пожежну декларацію за короткий термін, не залишаючи офіс.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
Чому при оформленні декларації пожежної безпеки варто звернутись до First Consult
Багаторічний досвід роботи з представниками держорганів, зокрема ДСНС, дозволяє нам бути впевненими у позитивному результаті при поданні пожежної декларації на реєстрацію та стовідсотково гарантувати його клієнтам
- Ми знаємо всі нюанси у заповненні форми декларації та вимоги чиновників під час її перевірки
- Наші спеціалісти забезпечать проходження реєстраційної процедури з першого разу, без повернення документів
- Ми допоможемо отримати позитивний висновок за результатами експертизи протипожежного стану об'єкту
- Ви заощадите свій час: подання та супровід розгляду ваших документів – наше завдання
- Розцінки Ферст Консалт найдоступніші на ринку, що також сприяє економії ваших коштів